Pošaljite novac kome god želite, jer za podizanje na bankomatu nije potrebna kartica niti otvoren račun u banci.
KVIKO USLUGA
Kako funkcioniše?


računa u obliku koda


bankomatu

KVIKO je inovativna mobilna payment aplikacija koja omogućava transfer novčanih sredstava putem mobilnog telefona između klijenta Banke (u daljem tekstu: Korisnik) i primaoca, 24 sata na dan, koristeći samo broj mobitela primaoca novčanih sredstava.
KVIKO aplikacija nudi dva osnovna tipa transakcija:
Transakcija sa kodom (KvikoCash): Korisnik KVIKO aplikacije treba imati otvoren tekući račun u ASA Banci. Banka koja pruža KVIKO uslugu je “banka izdavatelj”. Korisnik KVIKO aplikacije generiše jedinstveni kôd kroz KVIKO aplikaciju za primaoca novčanih sredstava. Primalac novčanih sredstava ne mora biti registrovani KVIKO korisnik i ne mora imati otvoren tekući račun, niti je potrebno da ima bankovnu karticu. Jedinstveni kôd služi za jednokratno bezkartično podizanje novčanih sredstava na bankomatima ASA Banke, Union Banke i BBI Banke. Banka izdavatelj određuje samostalno broj i iznos transakcija kao i vrijeme trajanja generisanog kôda. Korisnik u svakom trenutku ima uvid u status kôda (da li je izvršena transkacija ili ne) i može otkazati transakciju za vrijeme trajanja kôda. Po isteku zadatog vremena trajanja kôda, kôd je neupotrebljiv.
„Račun–na–račun“ transakcija (KvikoTransfer): Korisnik KVIKO aplikacije treba da ima otvoren tekući račun u ASA Banci. Korisnik – pošiljalac KVIKO aplikacije vrši transfer novčanih sredstava drugom korisniku – primaocu, korisniku KVIKO aplikacije, po principu račun–na–račun. Korisnik – primalac novčanih sredstava mora biti registrovan KVIKO korisnik i mora imati otvoren tekući račun u ASA Banci. Kod “račun–na–račun” transakcija korisnik – primalac na svoj tekući račun prima novčana sredstva i podiže novčana sredstva direktno sa svog tekućeg računa.
Za sva tehnička pitanja ili eventualne poteškoće u radu aplikacije, pozovite broj call centra + 387 33 652 888. Call centar Bamcard d.d. Sarajevo dostupan je 24/7.
Za sva pitanja vezana za KVIKO uslugu, obratite se ASA Banci.