Kviko - ASA BankaASA Banka Kviko - ASA Banka
Kviko fora da se
šalje i diže lova

Isprobajte novi način slanja novca putem
aplikacije Kviko!

Pogledajte video
Isprobajte novi način slanja novca putem aplikacije Kviko!
Pošaljite novac kome god želite, jer za podizanje na bankomatu nije potrebna kartica niti otvoren račun u banci.

KVIKO USLUGA

Kako funkcioniše?

1. Pošalji novac sa svog
računa u obliku koda
2. Ukucaj kod na
bankomatu
3. Podigni novac
Kviko instant
Novac na računu
dok kažeš kviko

Usluga instant plačanja omogućava prenos sredstava sa računa na račun uz samo jedan klik!

Pogledajte video

KVIKO INSTANT

Kako funkcioniše?

1. Odaberi KVIKO INSTANT i broj telefona primaoca
2. Pošalji novac bilo kada
3. Novac je primaocu odmha na računu
Kviko Instant – novi način slanja novca. Usluga instant plačanja omogućava prenos sredstava sa računa na račun uz samo jedan klik. Za realizaciju vam je potreban samo broj telefona korisnika i aplikacija KVIKO na vašim telefonima. Na ovaj način ASA Banka ide korak dalje u pružanju kvalitetne i efikasne usluge klijentima.

FAQ

  • Šta je Kviko?

    KVIKO je inovativna mobilna payment aplikacija koja omogućava transfer novčanih sredstava putem mobilnog telefona između klijenta Banke (u daljem tekstu: Korisnik) i primaoca, 24 sata na dan, koristeći samo broj mobitela primaoca novčanih sredstava.

    KVIKO aplikacija nudi dva osnovna tipa transakcija:

    Transakcija sa kodom (KvikoCash): Korisnik KVIKO aplikacije treba imati otvoren tekući račun u ASA Banci. Banka koja pruža KVIKO uslugu je “banka izdavatelj”. Korisnik KVIKO aplikacije generiše jedinstveni kôd kroz KVIKO aplikaciju za primaoca novčanih sredstava. Primalac novčanih sredstava ne mora biti registrovani KVIKO korisnik i ne mora imati otvoren tekući račun, niti je potrebno da ima bankovnu karticu. Jedinstveni kôd služi za jednokratno bezkartično podizanje novčanih sredstava na bankomatima ASA Banke, Union Banke i BBI Banke. Banka izdavatelj određuje samostalno broj i iznos transakcija kao i vrijeme trajanja generisanog kôda. Korisnik u svakom trenutku ima uvid u status kôda (da li je izvršena transkacija ili ne) i može otkazati transakciju za vrijeme trajanja kôda. Po isteku zadatog vremena trajanja kôda, kôd je neupotrebljiv.

    „Račun–na–račun“ transakcija (KvikoTransfer): Korisnik KVIKO aplikacije treba da ima otvoren tekući račun u ASA Banci. Korisnik – pošiljalac KVIKO aplikacije vrši transfer novčanih sredstava drugom korisniku – primaocu, korisniku KVIKO aplikacije, po principu račun–na–račun. Korisnik – primalac novčanih sredstava mora biti registrovan KVIKO korisnik i mora imati otvoren tekući račun u ASA Banci. Kod “račun–na–račun” transakcija korisnik – primalac na svoj tekući račun prima novčana sredstva i podiže novčana sredstva direktno sa svog tekućeg računa.

  • Kako funkcioniše?
    Vrlo jednostavno. Pošiljalac sredstava, koji treba da ima tekući račun u ASA Banci, na svoj telefon instalira KVIKO aplikaciju. U par koraka, koristeći aplikaciju, odabere iznos sredstava koji želi poslati primaocu, generišući jedinstven kôd. Generisani kôd šalje primaocu novca putem SMS-a ili bilo kojeg drugog komunikacijskog kanala (Viber, WhatsApp ili FB). Primalac unosi zaprimljeni kôd na tastaturi bankomata i podiže iznos koji je pošiljalac odredio prilikom slanja.
  • Da li trebam imati karticu da bih podigao novac na bankomatu putem kôda?
    NE. Za podizanje novca sa bankomata putem kôda nije Vam potrebna kartica niti račun u Banci. Dovoljno je da kôd koji ste dobili unesete na bankomat i preuzmete sumu koju Vam je poslao pošiljalac kôda.
  • Da li trebam imati otvoren račun za podizanje novca na bankomatu putem kôda?
    NE. Za podizanje novca nije potreban otvoren račun u Banci.
  • Koje bankomate mogu koristiti za podizanje novca putem kôda?
    Podizanje novca moguće je izvršiti na bankomatima ASA Banke, BBI Banke i Union banke.
  • Koga mogu kontaktirati u slučaju da mi je potrebna pomoć u vezi Kvika?

    Za sva tehnička pitanja ili eventualne poteškoće u radu aplikacije, pozovite broj call centra + 387 33 652 888. Call centar Bamcard d.d. Sarajevo dostupan je 24/7.

    Za sva pitanja vezana za KVIKO uslugu, obratite se ASA Banci.

  • Gdje mogu preuzeti Kviko aplikaciju?
    Aplikaciju je moguće preuzeti na Play store za korisnike android telefona, te na App store za korisnike iOS telefona.