Stručni saradnik za računovodstvo i poreze (m/ž)
Kao najveća domaća banka, ponosni smo na svoje zaposlenike, koji su srce našeg poslovanja i koji svojim radom svakodnevno razvijaju bh. privredu. Kreiramo radno okruženje u kojem se cijeni i poštuje individualnost i gdje se nagrađuju izvrsni rezultati, te nudimo potpunu podršku ličnom razvoju u vidu različitih edukacija, očuvanja balansa između privatnog i poslovnog života, kao i podršku za porodicu i zdravlje.
Postanite dio naše domaće priče, prijavom na oglas:
Stručni saradnik za računovodstvo i poreze (m/ž)
Organizacioni dio: Sektor finansija, Odjel za računovodstvo i poreze
Vaša osnovna uloga na radnom mjestu bi bila:
- Knjigovodstveno evidentiranje poslovnih promjena i obračun poreza, te priprema i arhiviranje knjigovodstvene dokumentacije.
Glavni zadaci i odgovornosti:
- Priprema dokumentacije računovodstvenog sistema za vođenje knjiga;
- Vođenje glavne knjige;
- Vođenje analitičkog knjigovodstva stalnih sredstava i sitnog inventara, te obračun amortizacije;
- Unos stalnih sredstava u aplikaciju za vođenje stalnih sredstava i usklađivanje stanja sa finansijskim stanjem u glavnoj knjizi;
- Obavljanje poslova praćenja investicija i izvještavanje o stanju istih;
- Likvidacija dokumentacije za terećenje troškova Banke po raznim osnovama, te arhiviranje računovodstvenih dokumenata;
- Knjigovodstveno evidentiranje troškova i obaveza Banke, te plaćanje svih ulaznih faktura i ostalih obaveza;
- Vođenje dnevne evidencije knjige KUF-a i KIF-a za izračunavanje PDV-a, priprema, zaduženje i knjiženje ulaznih faktura;
- obračun i plaćanje poreza prema važećim zakonskim propisima na svim nivoima vlasti, kao i plaćanje sudskih taksi
- Praćenje zakonskih propisa koji regulišu materiju računovodstva i predlaganje izmjena s ciljem usklađivanja sa istim;
- Obavljanje i ostalih poslova koji spadaju u domen računovodstva, poreza i finansija i svih poslova na osnovu ukazane potrebe koji su u nadležnosti Sektora.
Uslovi i vještine koje posjedujete kao idealni kandidat
- VSS/VŠS ekonomskog smjera;
- Najmanje 2 godina na istim ili sličnim poslovima;
- Odlično poznavanje cjelokupnog poslovanja banke, zakonskih propisa vezanih za računovodstvo međunarnodnih računovodstvenih standarda i standarda finansijskog izvještavanja, te dobrih računovodstvenih praksi;
- Napredno poznavanje rada na računaru (MS Office paket, primarno aplikacije MS Word i MS Excel).
– PRIJAVI SE NA OGLAS –
Ukoliko se ovaj oglas ne podudara sa Vašim trenutnim interesovanjima i karijernim putem, pozivamo Vas da nam pošaljete svoju biografiju putem samoinicijativne prijave ili direktno na , kako bismo Vas kontaktirali u slučaju druge adekvatne otvorene pozicije.
Prema Vašoj prijavi odnosit ćemo se sa punom pažnjom i diskrecijom u duhu profesionalnosti, te ćemo Vaše podatke smatrati strogo povjerljivim. Samo kandidati koji uđu u uži izbor će biti kontaktirani i uključeni u daljnji selekcijski proces.
Dobro došli u ASA Banku!