Preuzmite obrazce sa potrebnom dokumentacijom u Banci ili na web-u i dostavite nam je.
Karton deponovanih potpisa može se preuzeti na web-u Banke i popuniti (otvoreni PDF) ali se isti mora predati u poslovnicu u kojoj se račun otvara.
Naloge možete slati i unositi 24 sata, s tim da se knjiženja naloga vrše sljedećom dinamikom:
Nalozi primljeni u unutrašnji platni promet obrađuju se isti dan u sljedećim slučajevima:
nalozi primljeni do 13:00 za realizaciju sistemom Žiro kliringa na druge banke, a nalozi primljeni do 15:30 za realizaciju sistemom RTGS-a (hitni nalozi) na druge banke
nalozi primljeni do kraja radnog vremena poslovnice u koje su predati, a za realizaciju u korist računa unutar Banke
Svi nalozi koji su zaprimljeni nakon predhodno navedenog vremena biti će realizovani prvi naredni radni dan.
za ino platni promet od 8:00 – 12:00 i konverziju od 8:00 – 16:00
Uvrštavanjem na karton deponovanih potpisa fizičkog lica kojeg želite ovlastiti.
Da, možete. Potrebna Vam je pristupnica, izvoz certifikata, fotokopija lične karte ovlaštenog lica.
Popuniti Obrasce Banke za aktivaciju usluge. Obrasce možete preuzeti na web stranici Banke.
Kroz HALCOM imate opciju pregled sredstava na dan i uvid u svaku promjenu na računu, jer se stanja klijenata ažuriraju sa svakom promjenom.
Da, moguće je imati više debitnih kartica koje su vezane za isti poslovni račun u Banci.
Swift ASA Banke je IKBZBA2X
U slučaju promjene uređaja ili da je došlo do deinstalacije aplikacije, neophodno je da se instalira nova verzija aplikacije, gdje prilikom unosa pristupnih podataka samostalno generišete aktivacijski ključ. U slučaju tehničkih problema, potrebno je kontaktirati Odjel za Kontakt centar koji pruža podršku korisnicima usluge mobilno bankarstvo pozivom na broj 080020070 za pozive iz BIH ili broj +38733954700 za pozive iz inozemstva ili putem e-maila na adresu .
Prilikom ponovne instalacije aplikacije prilikom unosa pristupnih podataka samostalno generišete aktivacijski ključ, a u slučaju poteškoća potrebno je kontaktirati Odjel za Kontakt centar na broj 080020070 za pozive iz BIH ili broj +38733954700 za pozive iz inozemstva ili putem e-maila na adresu .
Za instalaciju POS terminala ASA Banke dd neophodno je da imate otvoren transakcijski račun u Banci, te da popunjenu pristupnicu dostavite nadležnom Savjetniku za pravna lica, odnosno u najbližu poslovnicu Banke.
Upravljanje kolačićima
Kako bismo poboljšali Vaše korisničko iskustvo, koristimo tehnologije poput kolačića za pohranu i/ili pristup informacijama s Vašeg uređaja. Vaš pristanak nam omogućava obradu podataka kao što su način korištenja stranice i jedinstveni identifikatori. Bez Vašeg pristanka neke funkcije možda neće biti dostupne.
Neophodni kolačići
Always active
Tehničko pohranjivanje podataka ili pristup njima su neophodni za omogućavanje usluge koju ste izričito zatražili ili isključivo za prenos komunikacije putem elektronske komunikacijske mreže.
Preferences
The technical storage or access is necessary for the legitimate purpose of storing preferences that are not requested by the subscriber or user.
Statistika
Tehnička pohrana ili pristup podacima koriste se isključivo u statističke svrheThe technical storage or access that is used exclusively for anonymous statistical purposes. Without a subpoena, voluntary compliance on the part of your Internet Service Provider, or additional records from a third party, information stored or retrieved for this purpose alone cannot usually be used to identify you.
Marketing
Tehnička pohrana ili pristup podacima upotrebljava se za izradu ciljnih marketinških oglasa.