
Korporativni klijenti i poduzetnici
Korporativni klijenti i poduzetnici
Preuzmite obrazce sa potrebnom dokumentacijom u Banci ili na web-u i dostavite nam je.
Karton deponovanih potpisa može se preuzeti na web-u Banke i popuniti (otvoreni PDF) ali se isti mora predati u poslovnicu u kojoj se račun otvara.
Naloge možete slati i unositi 24 sata, s tim da se knjiženja naloga vrše sljedećom dinamikom:
Nalozi primljeni u unutrašnji platni promet obrađuju se isti dan u sljedećim slučajevima:
Svi nalozi koji su zaprimljeni nakon predhodno navedenog vremena biti će realizovani prvi naredni radni dan.
Uvrštavanjem na karton deponovanih potpisa fizičkog lica kojeg želite ovlastiti.
Da, možete. Potrebna Vam je pristupnica, izvoz certifikata, fotokopija lične karte ovlaštenog lica.
Popuniti Obrasce Banke za aktivaciju usluge. Obrasce možete preuzeti na web stranici Banke.
Kroz HALCOM imate opciju pregled sredstava na dan i uvid u svaku promjenu na računu, jer se stanja klijenata ažuriraju sa svakom promjenom.
Hvala vam na interesu za rad u ASA Banci! Vaša prijava je uspješno zaprimljena.
Ako se ukaže odgovarajuća prilika, kontaktirat ćemo vas!