FAQ Stanovništvo - ASA BankaASA Banka FAQ Stanovništvo - ASA Banka

Često postavljena pitanja

Otvaranje računa na ime punoljetnog lica državljanina BiH vrši se na osnovu ličnog zahtjeva Klijenta uz obavezno dostavljanje sljedeće dokumentacije:

  • Lična karta/Pasoš/Vozačka dozvola– kopija dokumenta; originalan dokument se prilaže na uvid,
  • Prijavnica prebivališta (original ili kopija) – boravišta (CIPS) sa datumom izdavanja koji nije stariji od 3 mjeseca,
  • Dokument o izvorima (porijeklu) sredstava za planirane uplate na račun (npr. Potvrda poslodavca – plata, ugovor o radu, ugovor o stipendiji, ugovor o prodaji, ugovor o zakupu, ugovor o korištenju, rješenje o socijalnim primanjima, odluka o isplati dobiti, ček od penzije i sl.).

Tekući račun otvarate na šalteru Banke, odmah nakon popunjavanja zahtjeva.

Zatvaranje računa je bez naknade.

Uplatu na račun može izvršiti bilo ko uz odgovarajući identifikacioni dokument.

Da, Mastercard debitnu karticu možete koristit za plaćanje putem interneta na stranicama koje nose oznaku Mastercard

Kartice se preuzimaju lično u poslovnici u kojoj ste otvorili tekući račun.

U slučaju da Vam karticu zadrži bankomat koji je pri poslovnici/filijali potrebno je da istu preuzmete u toj poslovnici/filijali. U slučaju da je eksterni bankomat, onda ćete Vašu karticu preuzeti u Centrali banke na adresi Trg međunarodnog prijateljstva 25 . Obavijestit ćemo Vas kada Vaša kartica bude spremna za preuzimanje.

PIN Vam ostaje isti.

Fizička lica to mogu uraditi potpisivanjem Ovlaštenja na šalteru. Potrebno je prisustvo i vlasnika računa i ovlaštene osobe, uz validnu identifikacionu dokumentaciju. Ovlaštenje može biti ovjereno kod nadležnog organa (opština, notar, sud), izuzev ovlaštenja za podizanje penzije koje se pribavlja od strane FZ PIO/MIO.

Ukoliko ste izgubili karticu ili Vam je ista ukradena, potrebno je odmah izvršiti prijavu i blokadu kartice na broj telefona 0800 2 0070 (za pozive iz BiH -besplatna linija) ili pozivom iz inostranstva + 387 33 954 700.

U aplikaciji mobilnog bankarstva, u Glavnom izborniku, nalazi se opcija „Promjena šifre“.

Za aktivaciju SMS usluge potrebno je da Klijent popuni Zahtjev za otvaranje usluge /Pristupnicu uz podnošenje Banci važećeg ličnog idetifikacijskog dokumenta (lične karte/pasoš).
SMS usluga Klijentu nudi obavijest o promjeni stanja računa nakon svake obavljene transkacije, informaciju o stanju računa i promotivne/informativne i ostale poruke Banke.