Obavještavamo cijenjene klijente da zahtjev za odobrenje posebnih mjera za ublažavanje servisiranja obaveza prema banci, uzrokovane pojavom “Covid-19” možete preuzeti online klikom na:
Za detaljne instrukcije o načinu popunjavanja zahtjeva preuzmite uputstvo na ovom linku.
Banka će posebnu mjeru za ublažavanje servisiranja obaveza prema Banci provoditi putem sljedećih pristupa:
U cilju bržeg i jednostavnijeg procesa obrade zahtjeva, Banka će identifikovanim portfolio grupama uvesti moratorij kao posebnu mjeru za vrijeme trajanja pandemije COVID-19.
Portfolio grupe su one djelatnosti koje su direktno pogođene nastalom situacijom:
U narednom periodu Banka zadržava pravo da formira dodatne portfolio grupe.
Sva fizička lica koja su identifikovana u sklopu ovih grupa će biti kontaktirana od strane Banke, a kako bi se obezbijedila saglasnost na uvedenu mjeru olakšice, ali i radi obrade potencijalnog zahtjeva na neku drugu mjeru predviđenu odlukom.
Lica koja nisu saglasna sa uvedenim mjerama mogu tražiti isključenje iz mjere i postupanje po individualnom zahtjevu svakog klijenta.
Sva fizička lica se mogu samostalno obratiti popunjavanjem zahtjeva koji se nalazi na web stranici Banke. Nakon razmatranja zahtjeva, Banka će kontaktirati klijenta i ponuditi mu mjere za ublažavanje servisiranja obaveza prema Banci ukoliko:
Banka neće odobravati posebne mjere klijentima banke, fizičkim osobama za koju nisu utvrđene promjene u platežnoj sposobnosti.
Molimo Vas da imate u vidu da će Banka razmotriti Vaš zahtjev u skladu sa Odlukom Agencije za Bankarstvo FBIH o posebnim mjerama koje se primjenjuje za ublažavanje negativnih ekonomskih posljedica uzrokovanim virusom COVID-19 .
Asa banka će sve dalje informacije i eventualne dopune objavljivati kontinuirano putem web stranice www.www.asabanka.ba, kao i drugim digitalnim kanalima komunikacije.