Prijedlozi, pohvale i prigovori - ASA Banka
Prijedlozi, pohvale i prigovori

JER STE NAM BITNI!

Online forma

Način komunikacije

 

Individualni pristup svakom klijentu je nešto što njegujemo u ASA Banci te smatramo da se određene primjedbe mogu brzo i jednostavno riješiti u usmenoj komunikaciji s uposlenicima u poslovnici Banke, a zvaničnu pohvalu, prijedlog ili prigovor možete uputiti i na jedan od sljedećih načina:

Usmenim ili pismenim putem
U bilo kojoj poslovnici Banke

Putem pošte
Na adresu Trg međunarodnog prijateljstva 25, Sarajevo sa naznakom “Upravljanje iskustvom klijenata”

Podrška korisnicima 
E-mail:
Besplatni broj: 0800 2 0070

JER STE NAM BITNI!

 

Ljubazno molimo da prilikom dostavljanja prigovora obavezno navedete:

  • Vaše lične/osobne podatke (ime, prezime, datum rođenja, adresa stanovanja) uz napomenu da će Banka iste koristiti isključivo u svrhu obrade Vaše povratne informacije;
  • Detaljan opis događaja/situacije ili okolnosti koje su izazvale nezadovoljstvo, a predmet su i dokaz osnovanosti Vašeg obraćanja
  • Adresu/kanal za dostavu odgovora, kontakt telefon

U slučaju da prigovor ne sadrži sve potrebne podatke za postupanje Banka će od podnositelja prigovora zatražit da se uradi njegova dopuna.

Zakonski predviđen rok za dostavu odgovora Banke na prigovor klijenta je 30 dana od dana zaprimanja prigovora. Odjel marketinga i komunikacija centralizirano upravlja procesom rješavanja prigovora u saradnji s drugim relevantnim organizacionim odjelima, te nastoji da odgovor dostavi u što kraćem vremenskom periodu.

NASTAVLJAMO RASTI ZAJEDNO!

 

Misija ASA Banke je kontinuirano korištenje raspoloživih resursa kroz širenje, poboljšanje i unapređenje sveukupne ponude klijentima Banke, uz visok stepen kvaliteta pružene usluge i sa ciljem unapređenja sveukupnog poslovnog procesa.

Opredjeljeni da radimo u najboljem interesu svakog klijenta pojedinačno, kao i zajednice u kojoj živimo Vaša povratna informacija za nas je iznimno važna.

Pošaljite nam svoje prijedloge, pohvale ili prigovore kojim ćemo unaprijediti naše poslovanje i sam odnos klijenta i Banke. Pozivamo Vas da sa nama podijelite Vaša zapažanja, pozitivna iskustva, primjere dobre poslovne prakse, kao i da nas informirate ukoliko smatrate da Vam je povrijeđeno ili uskraćeno neko pravo u poslovnom odnosu s Bankom.