Obavještenje za klijente -

10.02.2022

Obavještenje za klijente

Poštovani,

u prethodnom periodu na tržištu je zabilježeno nekoliko slučajeva dostavljanja lažnih instrukcija za plaćanje kod kojih su neovlaštene osobe zloupotrijebile e-mail adresu dobavljača te davali lažne instrukcije za plaćanje po određenim poslovima.

U cilju sprečavanja zloupotreba molimo vas  da prilikom provođenja svih transakcija inostranog platnog prometa detaljno provjerite instrukcije za plaćanje koje Vam je dostavio Vaš poslovni partner iz inostranstva i posebnu pažnju obratite na promjene instrukcije za plaćanje kao što su račun primatelja, banka primatelja i sl. U slučaju nenajavljenih ili nelogičnih promjena instrukcije za plaćanje preporučujemo Vam da poduzmete dodatne provjere: usmeno putem telefona, fax-om i drugim alternativnim kanalima (osim e-mail-a), kako bi sredstva bila usmjerena sa ispravnim instrukcijama i odobrena u korist ispravnog primatelja sredstava.

Također, u slučaju sumnje na prevaru bez odlaganja obavijestite finansijsku instituciju preko koje je obavljen transfer novca radi dodatnih provjera.

S poštovanjem,

Vaša ASA Banka