Kao najveća domaća banka, ponosni smo na svoje zaposlenike, koji su srce našeg poslovanja i koji svojim radom svakodnevno razvijaju bh. privredu. Kreiramo radno okruženje u kojem se cijeni i poštuje individualnost i gdje se nagrađuju izvrsni rezultati, te nudimo potpunu podršku ličnom razvoju u vidu različitih edukacija, očuvanja balansa između privatnog i poslovnog života, kao i podršku za porodicu i zdravlje. Postanite dio naše domaće priče, prijavom na oglas:
Blagajnik/Saradnik za UPP/PPI/Zastupnik u osiguranju (m/ž)
Organizacioni dio: Regionalni centar Zenica
Vaša osnovna uloga na radnom mjestu bi bila:
Servisiranje klijenata, obavljanje gotovinskih i bezgotovinskih transakcija te pružanje usluga savjetovanja u toku odvijanja transakcijskog poslovanja. Prepoznavanje potrebe klijenata i pružanje blagovremenih informacija klijentima o novoj ponudi proizvoda i usluga. Pružanje podrške u dijelu obavljanja administrativnih poslova kod pripreme dokumentacije za sve vrste proizvoda i usluga unutar Podružnice.
Glavni zadaci i odgovornosti:
Odgovara za obavljanje blagajničkih poslova;
Vrši prijem i obradu gotovinskih transakcija po nalogu klijenta i bezgotovinskih transakcija fizičkih lica;
Prijem i kontrola realizovanih bezgotovinskih naloga za pravna lica (UPP i IPP) i fizička lica (IPP);
Kontrola stanja dnevne obrade, zaključak blagajne, usaglašavanje stvarnog sa knjigovodstvenim stanjem ispravno pakovanje i sortiranje gotovine te predaja trezoru;
Ažurno obavlja narudžbu dotacije i polaganje suviška iz blagajne;
Odgovara za ispravnost i ažurnost podataka o klijentima unesenim bazu;
Pruža visoko kvalitetne usluge savjetovanja klijentima prepoznavajući njihove potrebe i informiše klijente o novoj ponudi proizvoda i usluga;
Učestvuje u prodaji proizvoda u skladu sa definisanim individualnim planom;
Izdaje platne kartice klijentima Banke te vrši redovan povrat neisporučenih kartica;
Rješava reklamacije klijenata na nivou ovlaštenja;
Dnevno praćenje obrade i realizacije bezgotovinskih naloga UPP i IPP;
Prema potrebi posluje sa trezorom, ATM uređajem i sefovima, a u skladu sa procedurama Banke;
Priprema i arhivira dokumentaciju i dokumente nastale u toku odvijanja blagajničkog poslovanja;
Priprema i potpisuje ugovore o proizvodima i uslugama u skladu sa važećim procedurama Banke;
Vrši kontrolu glavne blagajne;
Prati zakonske propise i vrši monitoring u okviru svojih poslova vezanih za primjenu Zakona o sprečavanju pranja novca i finansiranja terorističkih aktivnosti;
Učestvuje u marketinškim aktivnostima i kampanjama u cilju akvizicije, promocije proizvoda i usluga Banke, te post-prodajnim aktivnostima.
Uslovi i vještine koje posjedujete kao idealni kandidat:
SSS ekonomskog ili društvenog smjera;
Poželjno radno iskustvo u bankarstvu ili sličnim finansijskim ustanovama;
Poznavanje proizvoda i usluga Banke namijenjenih stanovništvu, poznavanje ostalih usluga koje nudi Banka;
Izražene komunikacijske i prodajne vještine;
Aktivno poznavanje MS Office alata;
Znanje engleskog jezika u govoru i pismu
Mjesto rada: Tešanj, Maglaj.
Oglas ostaje otvoren za prijavu do 19.05.2025.godine.
Ukoliko se ovaj oglas ne podudara sa Vašim trenutnim interesovanjima i karijernim putem, pozivamo Vas da nam pošaljete svoju biografiju putem samoinicijativne prijave ili direktno na , kako bismo Vas kontaktirali u slučaju druge adekvatne otvorene pozicije.
Prema Vašoj prijavi odnosit ćemo se sa punom pažnjom i diskrecijom u duhu profesionalnosti, te ćemo Vaše podatke smatrati strogo povjerljivim. Samo kandidati koji uđu u uži izbor će biti kontaktirani i uključeni u daljnji selekcijski proces.