FAQ Stanovništvo - ASA Banka

Često postavljana pitanja

FIZIČKA LICA

Za otvaranje računa ili depozita potrebno je Vaše lično prisustvo i važeći identifikacioni dokument (lična karta/pasoš). Ukoliko je iznos Vašeg depozita 30.000 KM ili više potreban je dokument/izjava o porijeklu novca. Prijavu mjesta boravka (CIPS), koja je obavezna za otvaranje računa, možete izvaditi i u Banci.
Tekući račun otvarate na šalteru Banke, odmah nakon popunjavanja zahtjeva.
Zatvaranje računa je bez naknade.
Uplatu na račun može izvršiti bilo ko uz odgovarajući identifikacioni dokument.
Da, Mastercard debitnu karticu možete koristit za plaćanje putem interneta na stranicama koje nose oznaku Mastercard
Kartice se preuzimaju lično u poslovnici u kojoj ste otvorili tekući račun.
U slučaju da Vam karticu zadrži bankomat koji je pri poslovnici/filijali potrebno je da istu preuzmete u toj poslovnici/filijali. U slučaju da je eksterni bankomat, onda ćete Vašu karticu preuzeti u Centrali banke na adresi Trg međunarodnog prijateljstva 25 . Obavijestit ćemo Vas kada Vaša kartica bude spremna za preuzimanje.
Fizička lica to mogu uraditi potpisivanjem Ovlaštenja na šalteru. Potrebno je prisustvo i vlasnika računa i ovlaštene osobe, uz validnu identifikacionu dokumentaciju. Ovlaštenje može biti ovjereno kod nadležnog organa (opština, notar, sud), izuzev ovlaštenja za podizanje penzije koje se pribavlja od strane FZ PIO/MIO.
Ukoliko ste izgubili karticu ili Vam je ista ukradena potrebno je da odmah izvršite prijavu i blokadu računa na broj telefona 033/652-888.
U aplikaciji mobilnog bankarstva, u Glavnom izborniku, nalazi se opcija „Promjena šifre“.
Za aktivaciju SMS usluge potrebno je da Klijent popuni Zahtjev za otvaranje usluge /Pristupnicu uz podnošenje Banci važećeg ličnog idetifikacijskog dokumenta (lične karte/pasoš).
SMS usluga Klijentu nudi obavijest o promjeni stanja računa nakon svake obavljene transkacije, informaciju o stanju računa i promotivne/informativne i ostale poruke Banke.