Blagajnik/Saradnik za UPP/PPI/Zastupnik u osiguranju (m/ž) -

13.05.2025

Blagajnik/Saradnik za UPP/PPI/Zastupnik u osiguranju (m/ž)

Kao najveća domaća banka, ponosni smo na svoje zaposlenike, koji su srce našeg poslovanja i koji svojim radom svakodnevno razvijaju bh. privredu. Kreiramo radno okruženje u kojem se cijeni i poštuje individualnost i gdje se nagrađuju izvrsni rezultati, te nudimo potpunu podršku ličnom razvoju u vidu različitih edukacija, očuvanja balansa između privatnog i poslovnog života, kao i podršku za porodicu i zdravlje.
Postanite dio naše domaće priče, prijavom na oglas:

Blagajnik/Saradnik za UPP/PPI/Zastupnik u osiguranju (m/ž)

Organizacioni dio: Regionalni centar Zenica

Vaša osnovna uloga na radnom mjestu bi bila:

Servisiranje klijenata, obavljanje gotovinskih i bezgotovinskih transakcija te pružanje usluga savjetovanja u toku odvijanja transakcijskog poslovanja. Prepoznavanje potrebe klijenata i pružanje blagovremenih informacija klijentima o novoj ponudi proizvoda i usluga. Pružanje podrške u dijelu obavljanja administrativnih poslova kod pripreme dokumentacije za sve vrste proizvoda i usluga unutar Podružnice.

Glavni zadaci i odgovornosti:

  • Odgovara za obavljanje blagajničkih poslova;
  • Vrši prijem i obradu gotovinskih transakcija po nalogu klijenta i bezgotovinskih transakcija fizičkih lica;
  • Prijem i kontrola realizovanih bezgotovinskih naloga za pravna lica (UPP i IPP) i fizička lica (IPP);
  • Kontrola stanja dnevne obrade, zaključak blagajne, usaglašavanje stvarnog sa knjigovodstvenim stanjem ispravno pakovanje i sortiranje gotovine te predaja trezoru;
  • Ažurno obavlja narudžbu dotacije i polaganje suviška iz blagajne;
  • Odgovara za ispravnost i ažurnost podataka o klijentima unesenim bazu;
  • Pruža visoko kvalitetne usluge savjetovanja klijentima prepoznavajući njihove potrebe i informiše klijente o novoj ponudi proizvoda i usluga;
  • Učestvuje u prodaji proizvoda u skladu sa definisanim individualnim planom;
  • Izdaje platne kartice klijentima Banke te vrši redovan povrat neisporučenih kartica;
  • Rješava reklamacije klijenata na nivou ovlaštenja;
  • Dnevno praćenje obrade i realizacije bezgotovinskih naloga UPP i IPP;
  • Prema potrebi posluje sa trezorom, ATM uređajem i sefovima, a u skladu sa procedurama Banke;
  • Priprema i arhivira dokumentaciju i dokumente nastale u toku odvijanja blagajničkog poslovanja;
  • Priprema i potpisuje ugovore o proizvodima i uslugama u skladu sa važećim procedurama Banke;
  • Vrši kontrolu glavne blagajne;
  • Prati zakonske propise i vrši monitoring u okviru svojih poslova vezanih za primjenu Zakona o sprečavanju pranja novca i finansiranja terorističkih aktivnosti;
  • Učestvuje u marketinškim aktivnostima i kampanjama u cilju akvizicije, promocije proizvoda i usluga Banke, te post-prodajnim aktivnostima.

Uslovi i vještine koje posjedujete kao idealni kandidat:

  • SSS ekonomskog ili društvenog smjera;
  • Poželjno radno iskustvo u bankarstvu ili sličnim finansijskim ustanovama;
  • Poznavanje proizvoda i usluga Banke namijenjenih stanovništvu, poznavanje ostalih usluga koje nudi Banka;
  • Izražene komunikacijske i prodajne vještine;
  • Aktivno poznavanje MS Office alata;
  • Znanje engleskog jezika u govoru i pismu

Mjesto rada: Tešanj, Maglaj.

Oglas ostaje otvoren za prijavu do 19.05.2025.godine.

Ukoliko se ovaj oglas ne podudara sa Vašim trenutnim interesovanjima i karijernim putem, pozivamo Vas da nam pošaljete svoju biografiju putem samoinicijativne prijave ili direktno na , kako bismo Vas kontaktirali u slučaju druge adekvatne otvorene pozicije.

Prema Vašoj prijavi odnosit ćemo se sa punom pažnjom i diskrecijom u duhu profesionalnosti, te ćemo Vaše podatke smatrati strogo povjerljivim. Samo kandidati koji uđu u uži izbor će biti kontaktirani i uključeni u daljnji selekcijski proces.

Dobro došli u ASA Banku!