Kao najveća domaća banka, ponosni smo na svoje zaposlenike, koji su srce našeg poslovanja i koji svojim radom svakodnevno razvijaju bh. privredu. Kreiramo radno okruženje u kojem se cijeni i poštuje individualnost i gdje se nagrađuju izvrsni rezultati, te nudimo potpunu podršku ličnom razvoju u vidu različitih edukacija, očuvanja balansa između privatnog i poslovnog života, kao i podršku za porodicu i zdravlje.
Postanite dio naše domaće priče, prijavom na oglas:
Stručni saradnik za strateško upravljanje rizicima (m/ž)
Organizacioni dio: Sektor za upravljanje rizicima, Odjel za strateško upravljanje rizicima.
Vaša osnovna uloga na radnom mjestu bi bila:
Strateško upravljanje rizicima.
Glavni zadaci i odgovornosti:
Priprema i monitoring politika i procedura u vezi sa Strategijom preuzimanja i upravljanja rizicima u poslovanju;
Učestvovanje u izradi i preispitivanju strategija i politika za upravlјanje pojedinačnim rizicima, metoda i postupaka za upravljanje rizicima, davanje prijedloga i preporuka za efikasno upravlјanje rizicima;
Utvrđivanje, mjerenje, procjenjivanje rizika kojima je Banka izložena ili bi mogla biti izložena u svom poslovanju i kontinuirano praćenje i kontrola svih značajnijih rizika kojima je Banka izložena;
Provođenje testiranja otpornosti na stres;
Provjera primjene i efikasnosti metoda i postupaka za upravlјanje rizicima kojima je Banka izložena, uklјučujući rizike iz makroekonomskog okruženja;
Ispitivanje i ocjenjivanje adekvatnosti i efikasnosti internih kontrola u procesu upravlјanja rizicima, te ocjenjivanje adekvatnosti metodologija za upravlјanje rizicima;
Analiza, praćenje i izvještavanje o internom procesu procjene adekvatnosti kapitala Banke (ICAAP) i likvidnosti (ILAAP), te provjera strategija i postupaka procjene potrebnog internog kapitala;
Učestvuje u izradi Plana oporavka Banke;
Analiza rizika koja uključuje identifikaciju, mjerenje, procjenjivanje, ublažavanje praćenje i izvještavanje o svim rizicima kojima je Banka izložena u svom poslovanju;
Priprema redovnih i ad-hoc izvještaja o upravljanju rizicima u skladu sa eksternim propisima, te izvještavanje prema RICO, ALCO, Upravi, Odboru za rizike i Nadzornom odboru Banke;
Implementacija, provođenje i unapređenje sistema internih kontrola na razini Odjela.
Uslovi i vještine koje posjedujete kao idealni kandidat:
VSS, matematičkog ili ekonomskog smjera;
Najmanje 3 godine na istim ili sličnim poslovima;
Odlično poznavanje zakonske regulative koja definiše cjelokupnu oblast upravljanja rizicima;
Odlično poznavanje i razumijevanje Basel standarda II/III kao i EBA propisa i smjernica EU standarda i CRD zahtjeva (Capital Requirements Directive);
Engleski jezik – aktivno znanje u govoru i pismu;
Napredno poznavanje rada na računaru (MS Office);
Unaprijeđene i izražene vještine MS office alata (Excel);
Poznavanje i drugih programskih jezika i upravljanje BI (business intelligence) alatima.
Ukoliko se ovaj oglas ne podudara sa Vašim trenutnim interesovanjima i karijernim putem, pozivamo Vas da nam pošaljete svoju biografiju putem samoinicijativne prijave ili direktno na , kako bismo Vas kontaktirali u slučaju druge adekvatne otvorene pozicije.
Prema Vašoj prijavi odnosit ćemo se sa punom pažnjom i diskrecijom u duhu profesionalnosti, te ćemo Vaše podatke smatrati strogo povjerljivim. Samo kandidati koji uđu u uži izbor će biti kontaktirani i uključeni u daljnji selekcijski proces.